Tekst do pobrania: tekst czytany maszynowo
Informacje o Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie w języku łatwym do czytania – ETR (EASY TO READ)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tarnowie, czyli w skrócie PPP Tarnów, znajduje się przy ul. Chyszowskiej 3 w Tarnowie.
Tutaj jest budynek poradni, w którym pracują dyrektor, psycholodzy, pedagodzy, logopedzi, doradcy zawodowi i pracownicy obsługi.
Budynek ma jedno wejście główne z podjazdem dla wózków oraz schody wyposażone w barierkę. Na ścianie przed wejściem znajduje się tablica informacyjna.
Do budynku wchodzimy wejściem z podjazdem dla wózków.
Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz poczekalnię, na wprost wejścia znajduje się sekretariat.
Wejście do sekretariatu poradni
Tak sekretariat wygląda w środku.
W sekretariacie otrzymasz pomoc pracownika i możesz załatwić sprawę.
Dyrektorem Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Tarnowie jest mgr Renata Mielak.
Renata Mielak dyrektor poradni.
Czym zajmuje się Poradnia?
Udziela bezpłatnej pomocy dzieciom, młodzieży, rodzicom (opiekunom) i nauczycielom, potrzebującym wsparcia. Pracownicy wykonują badania psychologiczne, pedagogiczne i logopedyczne oraz świadczą pomoc w zakresie doradztwa zawodowego.
Kontakt z pracownikami Poradni:
Zapraszamy do Poradni od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy sekretariatu:
w okresie roku szkolnego:
- poniedziałek 07:30 – 18:00
- wtorek 07:30 – 16:30
- środa 07:30 – 12:00 i 14:00 – 16:30
- środa: przerwa w obsłudze 12:00 – 14:00
- czwartek 07:30 – 16:30
- piątek 07:30 – 16:30
w okresie wakacji:
- poniedziałek 08:00 – 16:00
- wtorek 08:00 – 16:00
- środa 08:00 – 12:00 i 14:00 – 16:00
- środa: przerwa w obsłudze 12:00 – 14:00
- czwartek 08:00 – 16:00
- piątek 8:00 – 16:00
Pracownicy pedagogiczni przyjmują:
Poniedziałek – Piątek 8:00-18:00
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer telefonu (14) 655 99 95
Możesz też wysłać e-mail na adres: sekretppp@umt.tarnow.pl
Aby załatwić sprawy w Poradni osoby ze szczególnymi potrzebami mogą:
- Napisać pismo i wysłać je na adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ul.Chyszowska 3, 33-100 Tarnów
- Przynieść pismo do sekretariatu poradni. Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w poradni.
- Napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl. ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na ePUAP.
Na stronie internetowej ppptarnow.pl oraz https://bip.malopolska.pl/ppptarnow znajdują się wszystkie informacje dotyczące poradni.
Informacje o poradni w Polskim języku migowym [PJM]: